ponedjeljak, 31. srpnja 2017.

Problemi sa dugim noktima

Zdravo svima!

Kako ste mi vi danas?

Za danas imam jedan post o noktima. 
Ja jako volim duže nokte i to mi se jako sviđa, ali ne volim umjetne nokte (ako želite post o mojem iskustvu sa umjetnim noktima, pišite mi u komentare) i uvijek se trudim da svoje njegujem što je više moguće :)

Iako ih obožavam, nekada imam male sitne probleme s njima. 
Pa, krenimo sa postom :)


Tvrdi sapuni
Da! Svaki put kada perem ruke, sapun na neki način završi ispod mojih noktiju! To me tako nervira! 
Prljavština se ne skuplja jer sam ovisnik o pranju ruka, ali zato sapun... Svaki put!
I onda opet i opet moram prati već čiste ruke. Zato je tekući sapun super!





Tipkanje na kompjuteru
Meni tipkanje po mobitelu stvarno nije neki problem, ali zato na kompjuteru nekada zna biti jer ako su mi nokti predugi, ne mogu lijepo jagodicama doprijeti do tipke...

Udarci 
Najgore je kada se zaletite i udarite se u nokte! To nekada tako jako zna zaboljeti! 
Nekada mi se znalo desiti da mi se nokat nekako cijeli okrene prema van, užas, uglavnom...




Lakiranje noktiju
Znate ono kada lakirate nokte, uzmete četkicu, odstranite višak laka i počnete lakirati nokte, ali vam pri samom vrhu nokta nestane laka... To jako mrzim kada mi se desi!



Pucanje jednoga nokta
Znate ono kada vam jedan nokat malo pukne sa strane, vi odmah uzmete turpiju za nokte i sređivate to, no međutim, kada to uradite, shvatite da se taj nokat jako razlikuje od ostalih i onda provedete još sat vremena sređujući i ostale nokte :)


No usprkos svemu ovome, ja i dalje volim duge nokte!
Moji su trenutno dosta kratki jer su mi pukla dva nokta i to je već bilo previše, nisam ih mogla tako gledati i sve sam ih skratila :)


Nadam se da vam se ovaj post svidio! 

Svakako mi pišite ako i vi imate ovakvih problema sa noktima ili pak neke druge :)

Do sljedećeg čitanja :*


 Voli vas MMara :*


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram:mmara_blog


23 komentara:

  1. Ja isto tako volim duge nokte. Imala sam ih neko vrijeme i isto mi je pukao jedan, a nakon toga sam ih sve skratila. Divan post draga. Zaista se u svemu slažem s tobom. Uživala sam čitajući ovaj post.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobar post! Volim duge nokte tako da razumijem ove probleme, ali definitivno mi je najgore dok udarim u nešto i onda nokat baš jako pukne i to užasno boli♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, ja iskreno ne volim duge nikte, ali volim da isprovavam razne boje lakova i razne cirkončice! 💕


    OdgovoriIzbriši
  4. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Apsolutno se slazem se tobom!
    Kada sam pre imala tvrde nokte uvek ali uvek mi ostane sapun ispod nokta. A o udarcima da ne govorim, imala sam slucajeva kada mi se bukvalno nokat podigao od koze.
    Dugacki nokti mogu biti stvarno bolni, ma koliko lepi.
    Originalan post.

    Ako zelis pogledaj moj novi post:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/2017/07/newchic-anniversary-promotion.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post u kome će se pronaći sve devojke :)
    I ja sam imala sličnih problema sa noktima, ali šta ću kad volim duže nokte :)
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! Nikad nisam imala duge nokte jer sam ovisnica o tome da ih moram skracivat cim imaju milimetar haha. Al stvarno super post!



    Novi post;
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Slažem se sa svime.
    Meni nokti toliko dugo rastu i onda mi kažiprst pukne dok pokušavam pokupiti sitniš ili se ko glupača zabijem u vrata, hahah...

    felizhanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja obožavam imati duge nokte,ja imam prirodno čvrste nokte pa mi se i nije dešavalo nikada da mi je pukao! Ali ne volim veštačke nokte njih onako baš prezirem.
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentru. Hvala puno!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/moj-zivot-moja-pesma-1day.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post i ideja za isti :D I ja imam duge nokte, ali kao i ti ne volim nadograđene nokte. Ja izbjegavam sapun, koristim tečni sapun, ali mi je najgore tipkanje, dosta sam izgrebala mobitel, a i na laptopu je teško pisati xd

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post draga!
    Ja obožavam i duge i nadograđene nokte ali vrlo brzo polomim oboje pa imam veliki problema hah.

    x Nancy's little corner x

    OdgovoriIzbriši
  12. Pre sam volela i imala duge nokte, ali zato sada ne mogu da ih podnesem. Jednostavno mi smetaju, ali oni baš, baš dugi. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
  13. Umjetne nokte ne volim. Jednostavno ne. Meni je najveći problem to što se moji nokti listaju i ne mogu ih nikako pustiti preduge. Sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj, jednom sam pustila nokte i bili su baš dugi i lepi, ali igrala sam karte i drugarica mi gurne ruku i pukne nokat na pola, skroz do mesa... Tako da, jednom mi je bilo sasvim dovoljno da se ne upuštam više u puštanje predugih noktiju�� Inače post je super!
    Novi post je na mom blogu: pineapplecakee.blogapot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Obozavam duge nokte ali sad zbog bebe ne mogu da ih imam. :) obicno mi se desavalo kada sam imala duge nokte da mi jedan pukne :/ to me nervira pa skravim sve :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja sam neko zbog prirode buduceg posla i zbog skole (medicinske) ne moze da pusta i ima dugacke nokte medjutim uvek se radujem nadogradnjama, cak se mogu pohvaliti da se i sama bavim time. Medjutim koliko.god lepi bili, dugi nokti umeju da metaju. Jako realan i istinit post, svaka cast za ovu ideju, uzivala sam citajuci.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja nikada nisam pustala nokte niti ih nadogradjivala ali mi mi je sapun cest gost ispod noktiju. Super post!

    OdgovoriIzbriši
  18. Sjajan post, zaista. Obožavam duge nokte, ali ih nažalost nikada nisam mogla imati. Pored toga što grickam nokte što nije dobro nikako, nokti su mi veoma slabi i lako se lome. Tako da svaki put kad ih krenem '' pustiti '' ne krene mi od ruke. Slažem se sa gore napisanim tekstom!:)

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Jaaao, u potpunosti te razumijem. Ja imam najviše problema sa prevraćanejm noktiju. Najčešće mi se dešava kada popušavam dešto da zadržim pa omašim prst i udarim noktom (primjer gornji ugao vrata). To zna užasno d bude bolno. Ostale stvari sam izbjegla uz pomoć 2 tretmana. Ne znam da li si čitala post na mom blogu ali ako te zanima pogledaj - https://goo.gl/4x7ooU
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  20. Toliko se mogu poistovijetiti s ovim što si napisala haha. Najgore je kad jedan nokat pukne i onda j: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja obožavam duge nokte, ali da struggles are real. Najgore mi je kad mi pukne jedan nokat i onda moram sve odrezati. Užas. Odličan post!:)♥

    Zapratila sam te pa bih voljela da baciš oko na moj blog :))
    morskasirenaa.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja volim duge nokte.I planiram da počnem da ih "gajim" ponovo.Jednom sam dosada imala duge nokte,ali sam ih skratila,jer su mi nekako dosadili.Inače ovo sa sapunom mi se uvek dešava i kad imam duge i kratke nokte..Tako se teško vadi..uf!

    Novi post:ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  23. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!