nedjelja, 16. srpnja 2017.

NAPOKON se vraćam!

Zdravo :)

I daa, napokon je više stigao ovaj dan! 

Vraćam se pisanju bloga! 

Ovo će izgledati kao jedan od onih postova isprike, ali što da se radi.

Tko me prati na Instagramu ( mmara_blog ) mogao je vidjeti na mojoj priči da sam učila cijelo ovo vrijeme. 
Zadnji post sam jako davno napisala, tada su već počeli kolokviji, a nakon njih naravno i ispiti. Iskreno, nije da nisam imala vremena, ali jednostavno sam osjećala grižnju savjest ako radim nešto drugo osim učenja. Taj osjećaj me i sada prati iako sam zadnji ispit imala u petak i sve sam položila. Jednostavno, bio je ovo jako stresan period za mene, ali svo ovo učenje se, hvala Bogu, isplatilo jer sada nemam obaveza oko faksa do listopada i to me jako veseli! 


Kao što rekoh, imala sam nekada vremena za postove, ali taj osjećaj je bio jači. 
Hvala vam svima što ste i dalje tu uz mene! :)


Također, ako želite da pišem o svome iskustvu u vezi nečega, slobodno mi napišite u komentare, pa mogu napisati post o tome.



Vidimo se uskoro :)



Voli vas MMara

Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

Broj komentara: 5:

  1. Drago mi je što se vraćaš! Vidjela sam da si učila hah, tako da mi je drago što si položila, svaka čast☺♥

    OdgovoriIzbriši
  2. I bilo je vrijeme :D. Šalim se, ali stvarno su mi nedostajali tvoji postovi.
    Dobro nam došla.
    Želim ti lijep početak sedmice, draga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Heej... drago mi je da si se vratila na blog, čestitam ti na položenom ispitu *-* Jedva čekam nove postove!
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da se vraćaš i veselim se novim postovima :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam na položenim ispitima! Nadam se da si zadovoljna rezultatima. Veselim se što ću imati još postova za čitati i želim ti puno inspiracije i volje za pisanje:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!