petak, 21. srpnja 2017.

Mali izlet | Blidinje, Omrčenica, Masna Luka

Zdravo svima! 

Ovaj post je trebao izaći jučer, no nenadano sam otišla na more tako da nisam stigla napisati post, tako da, ubacit ću vam i par fotografija sa mora :)




Bili smo nešto kratko na Blidinju, a nakon toga smo otišli na Omrčenicu i bilo nam je jako lijepo, doduše, bilo je vruće kao i kod nas doma, no svejedno smo uživali u tom danu!



Ovo je bila naša prva stanica, tu smo stali samo uz put da se malo odmorimo i prošetamo, no svakako je ovo lijep pogled :)





Ovo je crkva Svetoga Ilije u Masnoj Luci.
Crkva je zaista lijepa, nisam bila sigurna smijem li slikati iznutra pa to nisam uradila, ali imate slika na internetu pa možete pogledati, stvarno je divno!



Blidinjsko jezero, tu se nismo zadržavali jer smo stvarno često bili tu.


Kapelica Svetoga Ante








Omrčenica









I to je to što se našeg izleta tiče, sada malo fotografija s mora :)









To bi bilo sve za ovaj post! 

Učitavanje ovih fotografija je zaista potrajalo :)


Vidimo se u sljedećem postu :)


Voli vas MMara :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

Broj komentara: 15:

  1. Jako su lepe slike! Priroda je fenomenalna ! <3

    https://mystorysandra.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotkice su predivne, a vjerujem da i ti mngo uživaš u ovim divnim trenucima, kao i sjećanjima na njih.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepe fotografije *_* Nadam se da ti je bilo lepo!

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Oduševljena sam fotografijama! :)

    Giveaway je na facebook stranici mog bloga -----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne fotografije iako sam bila tamo 100 puta opet me namami to mijesto !

    https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. P.S pratim te nadam se da ćeš uzvratiti :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Stvarno su slike jako lijepe i ja bih vrlo rado provela vrijeme ovdje!
    Uzvratila sam follow!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno prelepa mesta. Imas dara za fotografiju ❤ odlican posttt

    OdgovoriIzbriši
  10. Nadam se da uživaš na moru. Slike su predivne, inače. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajoj zaista predivan izlet, forografije su sjajne.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam izlet u planinu , često posjećujem ta mjesta♥ Psihički odmor :) Zapratila sam te ako želiš uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu. Mnogo bi mi značilo :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  13. Divan post! Vidi se da si se lijepo provela, slike su apsolutno savršene *_*
    Zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Divne fotke, drago mi je što si se lijepo provela♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!