srijeda, 26. srpnja 2017.

Hate, hate, hate Marija Žeželj

Zdravo svima! 

Pišem post preko mobitela jer ne mogu dočekati da upalim laptop i da pišem.

Možda ću i ja sada dobiti hate komentare, ali nema veze, moram ovo podijeliti sa vama. 

Ne znam koliko ste upućeni u cijelu scenu, no priča se da je Marija obrisala Instagram profil Vanimyju.

Ljudi, pa što se događa sa vama? 
Mi zapravo ne znamo je li to uradila Marija ili netko drugi, kako to da znamo. Govore da je to zbog njezina dva twita što je napisala pa obrisala, ali to opet nije dokaz da je baš ona to uradila! 
Marija i Vanimy imaju toliko fanova, ali i hejtera da je to mogao naoraviti bilo tko! 

No, nebitno, da i jeste, ali zašto ljudi pišu toliko hate komentara sada za nju? Zanima me samo gdje su oni bili prije ove scene? Nitko joj ništa nije smio reći, uvijek je imala mnogo više lajkova od dislajkova, a što je sad ovo? 
Imam osjećaj da se ljudi takmiče tko će imati više lajkova na hate komentaru i tko će je više povrijediti. Kao i to da imam osjećaj da im je zanimljivo gledati što veću cifru dislajkova, čak sam naletjela na komentar jedne djevojčice koja kaže da je ulazila na sve uređaje svojih ukućana i dislajkala video... Vratite se malo u svoj život, kako imaš vremena i volje za takvo nešto?

Zaista je žalosno da djevojčice od 10-12 godina pišu komentare tipa: "Jedan lajk, jedan metak u glavu", " Jedan lajk jedna k*ta za Mariju" i slično.... 
Djevojčice, znaju li tvoji roditelji da ti to pišeš? Smiješ li im to reći? Ako ne smiješ, nemoj to niti pisati!! 

Također se pravi sve više i više hate page profila na Instagramu gdje iskrivljujete Marijine slike i pišete svakakve gadosti... 

Čemu sve to? Čemu ljudi moji? 
Ako je ona obrisala njegov profil, pustite da oni to riješe jer vi sigurno nećete takvim komentarima. Napišite Mariji da je ne volite, da ne volite gledati njezine videje, ali onakvi vulgarni komentari, ono je užas!!!! 

Također vas molim, ne dirajte njezinu obitelj i ne mješajte je u to, zamislite kako biste se vi osjećali da vam 1000 ljudi opsuje nekoga iz obitelji! 



Ja se samo nadam da ja neću dobiti gomiku hate komentara za ovaj post, nadam se da moji čitatelji nisu ipak dio tih djevojčica (ali i dječaka) koji pišu takve komentare... 


I još da ponovim, nisam rekla da Marija nije izbrisala njegov profil, samo sam rekla da mi to ne znamo i zamolila vas da ne pišete takve užasne komentare! 
Ako jeste to uradila, to je jako, jako ružno i ne podržavam to nikako! 

Ako na kraju ispadne da Marija nije to uradila, sigurna sam da će pola tih hejtera obožavati Mariju! 


Do sljedećeg posta!

Voli vas MMara :*


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog





Broj komentara: 18:

  1. Ovako jednino si ti objasnila kako treba ovu dramu .Ovo je samo radi publiciteta , kako bi vanimju donela neku slavu .Mnogo je zalosno videti takvu decu koji su do juce obozavali Mriju a sada je govore sve najgore .Jeste da je slava dobro udarila u glavu ali sta da se radi .Mislim da ovo samo jedna drama koja ima jaku cudnu poentu .I ako mu je obrisala profil ne znaci da treba da je svi pjujemo i govorimo mrznjom , ipak rec mrznja je teska rec Tako je bilo i sa Leom i Andjelom i nadjom pa vidi ih sada , bile na btfu iako nisu htele da se pojave i svima se slazu .Mislim da ce se srediti ovo i neka sami resavaju a ne deca koja misle kao da je neko preminuo a ne instagram profil.


    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ne zauzimam nijednu stranu kod ove drame i zaista mi je sve svejedno. Mogu reći i da me najviše živciraju ti komentari koje si spomenula '' Jedan lajk, jedan ... za Mariju. Stvarno ne znam što bih rekla na sve ovo. Možda sam malo i na Vanimyevoj strani, ali opet, vjerujem da će se sva ova drama završiti kao što je bilo i za Leu,Anđelu i Nađu. :)

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam pretjerani ljubitelj Marije ali često pogledam neki njen video. No za ovog drugog nisam čula. Ali to sada nije ni vžno. Prije svega moram se složiti sa tobom po pitanju vulgrnosti. To je danas prevazišlo svaku cijenu moralnog i društvenog načela, da ne kažem drugačin. Kao što si već i sama napisala - kao da se takmiče. Pobogu ljudi pa ko da zna šta se tu desilo. Možda je i on sam uklonio profil da bi nju "uništio". Mi možemo samo nagađati, ali smatram da nikako nije lijepo ono što djevojčice i dječaci pišu. Mislim da sam pogledala ovaj njen poslednji video u kome je pričala o fan stranicama. Stvarno je grozno šta sve pišu, ali koliko su im roditelji naklonjeni i dobri su oni.
    Želim ti lijep dan, draga, i nemoj da se nerviraš :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sama činjenica da on formira neke armije govori dovoljno o njemu. Koliko smo svi mi upućeni, on je taj koji je sakupljao pretplatnike ismijavajući druge ytubere, uključujući i samu Mariju. Drago mi je da Marija ovo dobro podnosi i da ne želi da se uopće upušta u ovu dramu. Nadam se da će Vanimy uvidjetii svoju grešku i način kojim manipuliše djecom, koja ne mogu razlikovati dobro i loše.

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Iskreno, ja Vanimy-ov youtube ne pratim, pogledala sam par videa, ali jednostavno mi se ne dopada što mu se kanal zasniva na mržnji i ismevanju nekoga. Marija mi je pre bila dosta draža, ali ni sada nemam ništa protiv nje. Što se tiče trenutne drame, zaista je nisam pomno pratila, te ni ne znam ko je kome hakovao profil ili bilo šta slično, ali takođe smatram da zaista nema potrebe za tolikim hejtovanjem Marije. Ne znam da li ćemo saznati šta se tačno izdešavalo, ali videćemo...

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne znam puno o ovome, ali hejt je način komunikacije postao na internetu jer je on sredstvo da ljudi izraze svoje nezadovoljstvo, kojeg je, nažalost, na tone... Čudo koliko deca mogu biti zla, podmukla i negativna. Videla sam skoro kod nekog malog ,,Kuvanje sa Viktorom''... Nije mi jasno kako ljudi mogu da prozivaju toliko slatko biće, koje usput radi i nešto korisno????

    Novi post iz Italije, Dalijeva izložba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme vidjela sam toga malog Viktora. Kako netko moze osuditi ono dijete? On je jos mal, a pravi vec svakakva jela, samo se mogu ugledati na njega! Hvala ti na komentaru! ❤

      Izbriši
  7. Iskreno rečeno umorna sam od Marije i Vanimya, već sedmicu dana se samo o njima priča, iskreno ne mogu vjerovati da se to desilo. Ponekad mi je toliko drago što nisam dio te youtube scene i drame koja se pojavi svako par mjeseci. Drago mi je što se na blogu takve stvari ne dešavaju i što širimo pozitivnost, a ne negativnost kao Vanimy, opet, pratim ih oboje, ali i smatram da su oboje (djelomično) krivi za ovo što se dešava

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post draga! :)
    Pratim te odavno, nadam se da ces uzvratiti. ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! I ja sam namjeravala napisati post na ovu temu,ali ti si sve rekla,slažem se s tobom,zaista mislim da cura nije zaslužila takve hejt komentare,baš užasno, i zaista ne mislim da bi jedna toliko uspješna cura napravila nešto tako jadno,kao blokirala nečiji profil,mislim da su sve to pretjerivanja i nadam se iskreno da će i Marija progovoriti nešto u svoju obranu....
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Slazem se sa tobom. Ja nisam neki fan Marije Z. ali jedan duzi vremenski period pratim njen rad. Kao pojava i ličnost mi je izgledala simpatično. Sto se tiče ove drame, zaista je żalosno čitati prijeteće komentare i klevetanje od strane mladih djevojčiča koje nisu ni svjesne težine svojih riječi. Pošto pratim našu YouTube scenu, znam da je dosta YouTuber-a bilo hakovanu u proteklih mjesec-dva, uključujući Anu2Cats, Va-Vanu itd. Ne stajem ni na čiju stranu ali žalosno je od tog Vanimya (ili kako se god vec zove, pogledala sam njegov video),da optužuje Mariju bez dokaza. Znam da je postojala neka drama i da se oni ne gotive ali ne postoji dokaz da je ona to uradila. Druga stvar, on kao influenser ima ogroman uticaj na dječake koji ga prate kao i na djevojčice gamerke (150K sub-a koliko se sjećam). Koga da okrivi za hakovanje sem Mariju koju vec mrzi? Mislim da je žalosno i nezrelo. Čista taktika kojom će uništiti svog neprijatelja. I jos bih jednu stvar pomenula koja mi se nikako, ali nikako ne dopada kod Marije Ž. Iako je mislila da je pametno sto nije odgovorila na 61K dislajkova i onakav hate, nije trebala da izbaci ona dva videa (Reagujem na Fan insta stranice i drugi sponsorisan video Balea). Jako lose odradjeno i previse ''providno''. Mislim da bi joj bolje bilo da prvo onemogući komentare na onaj hate video ili da ga izbriše (iako svi znamo da ga neće izbrisati zbog +800K views i novca koji je zaradila na njemu), da se kratko bez davanja reklame Vanimyu obrati svojim fanovima vezano za situaciju i to je to. Uff ne pamtim kad sam duzi komentar napisala (ali odlicna ideja za post) ;)

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Hejtanje na Mariju nije doslo samo zbog brisanja profila Vanimyu vec i od njenih fanova. Ufurala se dosta, bila je previse bezobrazna na BTFu, fanovi su joj samo cifra a kad je snimila pesmu i dobila 5k stranaca pocela da prica i zahvaljuje na engleskom za 300k iako je 295k fanova sa Balkana. Kad je videla da se uvalila u go*na pocela je da naglo snima citanje fan komenatra. Devojka se previse ufurala i sama je kriva za sav hejt.

    -Abastasija Lj.(koja ne moze da se prijavi na profil)

    OdgovoriIzbriši
  12. Drago mi je da je netko i na blogu počeo pisati svoje mišljenje o ovome. Ja se ne zelim mjesati ni u što hahah pratim sve sto se događa ali nemam osobno mišljenje o ovoj situaciji. Odličan post.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve si rekla i slažem se u potpunosti. Objašnjeno. Napokon netko normalan sa zdravim razmišljanjem !
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    OdgovoriIzbriši
  14. hi, i'm new follower of your amazing blog, can you follow mine too?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    Thanks <3 <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Iskreno mnogo mi se sviđa što si posvetila ovaj post na tu temu. Vršnjačko nasilje nad decom se dešava ne samo kako bih nazvala poznatim osobama već je svuda oko nas. Vrlo mi je žao što se dešava da zapravo je toliko hejtuju. Iskreno mislim da ih tako njihovi roditelji nisu vaspitali i kada bi to njihovi roditelji videli da bi se razočarali u njih. Pre svega iskreno mislim da će to nju prestati nakon nekog vremena,jednostavno prestaće je hejtovati. Nešto slično bilo je sa Anđelom i Nađom nisam bila upućena u to ali znam da su i njih hejtovali nakon nekog vremena je prestalo,isto tako će biti i sa Marijom jednostavno hejt komentari će nestati samo je pitanje vremena. A ujedino tu decu će neko kad porastu vređati i maltretirati neki drugi. ♥
    Objavila sam novi post na blog pa bi mi bilo drago kada bi ušla i pročitala ga i ostavila mišljenje o postu u komentaru. Hvala!♥
    Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    OdgovoriIzbriši
  16. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Well detailed blog you've got dear.... would you like to follow each other on gfc, let me know on my blog so I can follow you back

    Glowyshoes's blog

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!