ponedjeljak, 1. svibnja 2017.

Kako se ja borim sa nesanicom? Slušam fen?

Zdravo svima!


Kao što već znate, ja sam ranoranilac, no često zapravo imam i problema sa nesanicom. Kada se probudim tijekom noći, jako teško ponovno zaspim, ali sam vremenom naučila kako da mi se to sve rjeđe događa. Nadam se da će ovi savjeti i vama pomoći.




1. Moderna tehnologija
- Vjerujem da ste ovo svi čuli, barem većina, no trudim se da barem pola sada prije spavanja ne provjeravam mobitel ako to nije prijeko potrebno. Televiziju također ne gledam, inače ne gledam televiziju nešto pretjerano, jednom-dvaput u mjesec dana pogledam baš nešto što me zanima, nekada usputno upalim tv i vidim da nema ništa i samo izgasim. Jesu li i vama programi na tv-u postali dosadni? Meni, iskreno da.



2. Pospremim krevet 
- Kada pospremite krevet,navečer vam je nekako ljepše da legnete u njega, a također tijekom dana vas ne vuče da legnete u njega jer ipak mislim kada stalno ležite, ne možete baš tako lako zaspati jer se tijelo nekako navikne na taj položaj i ne može shvatiti da je vrijeme za spavanje. Također, izbjegavajte ležanje i spavanje tijekom dana.



3. Zamračena soba
- I ovo ste vjerojatno već čuli, no ovo je super stvar ako se budite rano. Mene Sunce uvijek probudi, čim izađe i ja se ustajem. To nisam baš shvaćala jedno vrijeme, no sada sam shvatila da je i to jedan važan čimbenik. Ako ne možete zamračiti prostoriju, odnosno sobu, možete staviti masku za spavanje.



4. Ne mislite previše
-Kada se probudite tijekom noći, nemojte previše razmišljati o smislu života i o svim vašim problemima. Također, nemojte uzimati mobitel jer će vas on razbuditi, možete pogledati samo koliko je sati, čisto da znate.

5. Prošetajte
- Ako ipak počnete razmišljati previše i počnete lupkati po mobitelu i potpuno se razbudite, a još uvijek je 3 sata, onda malo prošetajte po kući, sobi, bilo gdje. Da se malo rashladite, ne znam kako, ali ovo meni zaista pomaže.



6. Zvukovi
- Ok, ovo će sada biti čudno, nadam se da ovo još netko od vas radi, ali ja kada stvarno ne mogu zaspati, na youtube-u upalim zvuk fena, usisavača ili pak ventilatora... Ok, ovo je stvarno čudno!
(haha) Moja prijateljica ovo također radi, možete samo zamisliti naše izraze lica kada smo shvatile da to obje radimo. Ja sam nešto pričala i slučajno to spomenula, tada je ona rekla da i ona to radi i da je mislila da to nitko više ne radi. Da, sada smo došle do toga da jedna drugoj pokazujemo usisivače i fenove koji su nam super...
Iako vam ovo zvuči čudno, vjerujte mi, isprobajte ovo. Ja slušam na slušalice jer ne želim da cijela kuća odzvanja, no možete slušati kako vi želite.
Pored fenova i usisivača, možete pronaći i zvukove kiše, grmljavine i raznih stvari.

Ovo su moji omiljeni:









Radite li i vi ovo?



Ovo su neke stvari koje meni pomažu da lakše zaspim. Neke savjete ste već čuli, no htjela sam ovo podijeliti sa vama. 
Ja sam zaista čula razne savjete, od toga da popijem mlijeka prije spavanja, da palim mirišljave svijeće i tako dalje. 
Ovo sa mlijekom sam isprobala, nije pomoglo, a mirise poput svijeća ne podnosim, tako da to nisam niti isprobavala, tako da zaista ne znam je li to dobro i pomaže li. 

Naravno, sve ima svoje prednosti i nedostatke. Kada se trebam probuditi rano, meni to i nije neki problem jer se i inače budim rano, tako da je to tada super!



To bi bilo sve od mene za danas! 


Do sljedećeg čitanja!  :*

MMara



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

Broj komentara: 17:

  1. Prvo sam se začudila kada sam pročitala naslov posta jer nisam očekivala da zvuka fena dobro koristi pri uspavljivanju :D Ipak, odličan i koristan post 😊💕

    Chanceuse

    OdgovoriIzbriši
  2. haha jako zanimljiv post :D Iskreno meni je to sa fenom smesno, ali ne u losem smislu. Dobro je sto si pronasla sta te uspavljuje :) Ja nemam tih problema, uglavnom se preforsiram tokom dana i onda kad legnem uvece, ne odgledam ni film do kraja, ali ipak najlepse zaspim uz taj zvuk filma ili serije :) Kao da mi smeta potpuna tisina ;) Odlican post :*

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo do sada nisam videla, jako je ludo i jako mi se dopada! poslusacu ove savete sa fenom!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam neko ko je proglasen da ima pocetni stadijum akutne insomnije, ali nemam problem sa spavanjem, tacnije, meni to nespavanje ne pada tesko uopste, ja uvek nadjem nacina da iskoristim sate koje provodim u nespavanju! Medjutim ovaj post ce mi odlicno koristiti, a i deluju mi veoma interesantno! Jako zanimljiva i unikatna tema.

    Visit my blog, HERE

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam jedno vrijeme imala problema s nesanicom, nikako nisam mogla spavati, meni su pomagali zvukovi kapljica kiše, umirujuće je, opuštajuće zbog čega je lakše zaspati, probaj i to, možda i tebi pomogne, a i ovi savjeti su odlični :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post i super saveti koji mi na sreću ne trebaju jer nemam problema sa nesanicom. :D
    PS: Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  7. Kao i svi zaista moram reći da ovosa fenom nisam do sada čula, a pošto u zadnje vreme imam problem sa spavanjem, pokušaću, zanimljiv post i za mene lično koristan! 💞💞

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš mi se svidio ovaj post jer iskreno i sama imam problema sa nesanicom. Probudim se usred noći pa krenem razmišljat, čitat knjigu, tipkati po mobitelu, slušati glazbu... i nikako se smiriti i zaspati. Ali mene najbolje uspava glazba, loše je što to znači da trebam zaspati sa slušalicama na ušima i mobitelom pored sebe, ali ponekad kad zbilja ne mogu nikako zaspati to uradim. Najgore je kad krenem razmišljati jer onda mogu tako bez problema ležati do 2-3 sata i ne zaspati.
    Nasmijalo me ovo sa fenom jer i ja radim nešto slično! Samo ne sa fenom, taj mi se zvuk baš ne sviđa haha, ja volim upaliti zvukove kiše, mora, vjetra ili grmljavine i uz to zaspati, umirujuće je.
    Odličan post, baš mi se svidjela tema. Učlanila sam se u blog i nastavit ću pratit. :)
    Ako hoćeš baci pogled na moj blog imam novi post
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš zanimljiv post, super interesantne stvari si iznela :) Pratim te, pogledaj moj blog ako želiš :*
    mybeautydiary123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ti je post!
    Meni je lako da ne gledam u tehnologiju prije spavanja jer volim da čitam XD




    http://bloggingwithlana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Moram ti priznati da sam jaaaako ljubomorna sto si ranoranilac, jer ja bih sve dala da budem i ja ranoranilac, jer kad cujem alarm dodje mi da ubijem nekoga XD Uhhh, koliko ja mrzim jutro i rano ustajanje :D I ja uopste ne gledam tv cesto, verovatno zato sto je youtube mnogo zanimljivije mesto. Saveti su toliko genijalni, ma ja nemam reci. Ne zna se koji je najbolji. Ima jedna jako cudna stvar koju sam shvatila citajuci tvoj post - mene zvuk fena uzasno nervira i samo me jos vise razbudi (sto znaci, slusacu ga kad mi se spava, a treba da naucim nesto veoma bitno, tako da je svakako i to bilo od koristi ahahahaha), a zvuk ventilatora me bas smiruje i opusta XD Skroz cudno, ali sta cu kad je tako... Bas ti je ekstra ideja za post, svaka cast stvarno <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Imaš divan blog, slike su fantastične, imaš novog pratioca :)

    Pozdrav, Kristina ♥

    onlyforgirlsbykristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. U zadnje vrijeme mi je jako teško zaspati pa se nadam da će mi ovi savjeti pomoći!♥

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Zaista prvi put čujem da se neko uspavljuje slušanjem zvukova fena, usisivača i slično, ali opet, ja sam osoba koju je komotno uspavalo slušanje metal muzike šzo je mnogima noćna mora i verujem da se krste kada čuju da slušam takvu muziku pred spavanje.Takođe, sunce i svetlo, ne znam jesam li jedina, ali mene zaprvo te stvari pre uspavljuju nego što me bude. xD

    P.S. Zapratila sam te, jer mi deluje tvoj blog veoma zanimljiv. Ja sam nova na blogu inače, i bila bih zahvalna ako bi uzvratila follow. Ne moraš ako nećeš, ali eto, dobro bi mi došla podrška. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!