petak, 28. travnja 2017.

Zašto (ne) volim proljeće?

Zdravo svima!
Ovo bi mogla postati tradicija na mome blogu, da o svakom godišnjem dobu pišem po nešto :)

Neki možda već znaju, a neki i ne, ali proljeće mi je pored ljeta omiljeno godišnje doba. A saznajte i zašto! :)









Zašto volim proljeće? 

1.Toplije vrijeme
- Pa, naravno! Kao netko tko obožava vrućine, nema mi ništa draže nego vidjeti da je temperatura prešla 15°C, a i više. Tome se jako puno radujem kada je proljeće u pitanju.

2.Priroda se budi
- Ova rečenica me podsjeća na osnovnu školu kada smo učili o godišnjim dobima (haha), ali nekako je zaista tako, obožavam gledati kako se formiraju listovi, kako biljke cvjetaju i kako je sve u nekom šarenilu, a tek mirisi tek procvjetalih biljaka, a cvrkut ptica... Ma tko ne bi volio proljeće?



3.Proljetna jutra
- Hm, da!
Obožavam kada ustanem rano, izađem van i iz sve snage udahnem onaj predivni proljetni miris, predivni svježi zrak, kada je sve onako tiho, a čuje se samo cvrkut ptica, što još poželjeti?




4.Nešto laganija odjeća
- Nakon duge zime, a i dobar dio jeseni, onaj osjećaj kada ne nosite više debele jakne već ponesete samo kožnu jaknu ili nešto slično, neopisivo. Kada je jednom obučem, teško da ću ponovno obući debelu jaknu, ma koliko hladno bilo. Napokon možemo skinuti one debele džempere (koji nam zauzmu pola ormara) i uskočiti u lagane košuljice i majice! DA!

5.Dulji dani
- Još jedna činjenica o meni, ja sam netko tko obožava kada se sad vraća nazad (haha), obožavam da imam daj privid kao da dan traje još dulje (haha), a dan svakako postaje dulji od noći, tako da je to super što se mene tiče :)





Zašto ne volim proljeće?

1. Promjenljivo vrijeme
- Jedan dan je sunčano i prilično toplo, a već drugi pada kiša i osjetno je hladnije, a nekada se desi i da je pola dana sunčano vrijeme, a ostatak pada kiša. To me nekada zna naživcirati jer kada ponesem kišobran, kiša ne pada jer se razvedri, a kada ne ponesem, ona naravno pada...

2. Kiša
- Nisam netko tko voli kišu, pa čak ni onih dana kada mogu biti u krevetu cijeli dan, jednostavno, volim kada je sunčano i toplo, što da kažem :)



3. Ispiti 
- Pa definitivno najgora stvar, najviše ispita i kolokvija bude u proljeće, no što se može.


Zaista se ne mogu sjetiti još nekog razloga zbog kojeg ne bih voljela proljeće :)



To bi bilo sve od toga zašto volim i zašto ne volim proljeće. U ovom slučaju, ipak imam više stvari zbog kojega ga volim! :)




Do sljedećeg čitanja :*


MMara




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

Broj komentara: 13:

  1. Odličan post i baš zbog ovih razloga (ne) volim proljeće!♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post, draga. Svaki od navedenih razloga potpuno odgovara o tome zašto (ne) volim proleće. Jako bi mi bilo drago, kad bi videla da pišeš ovakve postove uvek kad se smeni godišnje doba, jer ti ovakvi postovi mnogo idu od ruke.

    Novi post je na mom blogu: Music playlist #4 - April
    Ne zaboravi da se učlaniš u moj blog: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post.Mogu slobodno reći da se upotpunosti sa svime slažem sa tobom.Najviše me nervira promjenjivo vrijeme,jedan dan kiša,drugi sunce i tako u krug.Zapratila sam te!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post draga! Definitivno se slažem sa tobom da je predivno u proljeće, ali kod mene je tu jedna alergija tako da i ne uživam baš, a i kroz ovih mjesec dana proljeća izmjenila su se, ajmo tako reći skoro sva četiri godišnja doba. Prekrasne fotografije *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Osobno obožavam proljeće, te to što većina dana bude obasjana suncem, a ponekad i kiša osvježi vrijeme. Fotografije su odlične! :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post. I meni je proljeće pored ljeta, drugo najdraže doba, ali ove godine čini mi se nije tako, jer se proljeće pretvorilo u zimu :(

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  7. Dijelimo isto mišljenje :) Predobar post, i divno si sve napisala <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Oduševljena sam fotografijama :) Predivne su :) A post je zanimljv i zabavan za čitanje ♥

    Pratim te, ako zelis baci pogled na moj blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Definitivno osjećam te ispite u proljeće, pogotovo sada kada je kraj godine i nastavnici natrpaju ispita da je to nemoguće dok je vani lijepo vrijeme i sija Sunce. Sjajan post, uživala sam <333 :D

    Chanceuse

    OdgovoriIzbriši
  10. Slike su ti prelepe ♥
    Zapratila sam te :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Kratak post, ali veoma interesantan. Buhvalno bih se slozila sa svim tvojim stavkama, upravo zbog istih ja sa jedne strane volim a sa druge ne volim, prolece. Jako zanimljivo napsiano, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  13. Slažem se sa svime što si napisala! Ispiti su ono što najviše kvari raspoloženje u proljeće, a lijepo vrijeme mi ne dozvoljava da se koncentriram na učenje jer samo želim izaći van lol. Laganijoj odjeći se jako veselim :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!