četvrtak, 29. prosinca 2016.

Gdje ja pronalazim inspiraciju?

Zdravo!

Kako ste mi danas? 



Dosta vas me je pitalo gdje ja pronalazim inspiraciju za postove poput ovoga ili pak ovoga.
Pa da ne odgovaram svakome posebno, mislim da je najbolje da napišem ovakav post.

Mislim da svi koji imaju blog, jako dobro znaju da moraju biti originalni, naravno, ne moraju, ali bi bilo poželjno.
Nekada možemo pisati post na istu temu, a da budu potpuno drugačiji jer svi smo drugačiji, to naravno već znate pa ne bih da ponavljam.



Moram vas odmah razočarati, nemam neki tajni "recept" za pronalaženje ideja za postove.
Jednostavno, ideja mi dođe sama. Ideja za jedan post mi je došla u san, ali doslovno! 
Znači sanjala sam kako pišem taj post i sutra sam ga stvarno napisala. Da, jako čudno.
Moje smišljanje ideja izgleda otprilike ovako: 
-Hm, što da pišem, što bi bilo zanimljivo? Što ja znam, a drugi ljudi ne znaju? U čemu bih ja mogla nekome pomoći? Što bi moglo biti smiješno, da se ljudi malo nasmiju? 



Eto, otprilike tako, znači ništa specijalno i ništa spektakularno.
Ne volim kada netko krade tuđe, originalne ideje, tako da to stvarno izbjegavam. Iako moram priznati da bi mi bilo drago da netko ukrade moje, tada bih znala da se nekome stvarno sviđaju.

Naravno, na mome blogu ima mnogo više onih postova na čiju temu uglavnom pišu svi blogeri koje ja pratim, to su postovi kao što su: Favoriti, noviteti i tagovi, naravno.
Jednostavno u nedostatku neke inspiracije, svi posežemo za tim postovima. Što meni osobno ne smeta, jer ja baš volim čitati takve postove.



Moji savjeti:


  • Pitajte nekoga što biste mogli pisati, vjerujte mi, nekada drugi ljudi imaju super ideje koje vi možete realizirati, možda malo izmijeniti, ali dat će vam inspiraciju i baciti vas na razmišljanje.
  • Kada smislite neku ideju, nikako, ali nikako nemojte reći da ćete ju zapamtiti i da ćete to pisati sutra. Gotovo uvijek je mobitel uz vas ili komadić papira. Zapišite tu ideju, čak možete i napisati neke sitne natuknice kako bi post trebao izgledati, jer, vjerujte mi, gotovo uvijek kad sam rekla da ću zapamtiti, nisam.
  • U nedostatku inspiracije, nekad je dobro čitati druge postove, možda tako dobijete inspiraciju za sličan post na vaš način.
  • Razbistrite misli, otiđite u šetnju i već imate ideju za post, možete slikati sve na što naiđete, odaberete najzanimljivije i to objavite, a usput ćete se opustiti i možda vam nešto padne na pamet.



Nadam se da sam vam ovim savjetima malo pomogla i da sam dobro odgovorila na pitanja koja ste mi postavljali :)

Imate li vi možda neki savjet kako pronaći inspiraciju? Slobodno to podijelite na svome blogu :)


Do sljedećeg posta :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 20:

  1. Meni inspiracija isto dođe sama od sebe. Nekada dođe usred nekog sata i onda si odmah zapišem to da ne zaboravim i kasnije napišem post o tome. Super post! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto tako. Ako ne zapišem, često ne znam što sam imala na umu :)
      Hvala ti <3

      Izbriši
  2. hvala na savetima :D
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Slažem se sa svima što si rekla, razmišljamo vrlo slično!
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Takođe i meni inspiracija dođe sama, i to je uzrok zašto imam '804798765779 neobjavljenih posotova .. Odličan ti je post, svaka čast!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Inspiracija je jedna od najvažnijih stvari i najvažniji deo u blogovanju. Bez inspiracije se ne može početi blog. Meni inspiracija dolazi sama, a nekada je potražim na You Tube-u ili na drugim blogovima.

    Sve u svemu post je bio prelepo napisan. Imaš jako lep stil pisanja, znaš lepo da se izraziš. Pratim te, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Goals for 2017

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, bez nje je sve suvišno.
      Hvala ti puno!
      Naravno :)

      Izbriši
  6. OMG! Hvala ti puno! Ja 24 casa dnevno tupim mozak smisljajuci (i da, post na kraju ne ispadne najbolje) a lepo mogu da pitam mog brata da mi pomogne oko ideja xD. HVALA PUNO!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)
      Drago mi je da će ti post pomoći :)

      Izbriši
  7. Jao hvala ti sa ideje!
    Nekad mi toliko mozak zablokira da ni jednu jedinu recenicu ne mogu da napisem.
    Odlican post draga.
    Uzivaj u praznicima ! <3

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. A odlican post,hvala puno za sve savete.Nova sam na tvom blogu,i mnogo mi se svidja.Ako bi i ti mogla da se prijavis na moj blog? <3

    http://jovanasuniquecorner.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši
  9. Slažem se, ja nekad nemam ideju za post (a to je u posljednje vrijeme baš često) uvijek smaram sestru da mi da ideju xd, međutim veliki dio ideja pronalazim upravo na blogu i u časopisima, a tebi hvala što si nam pomogla :*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, drago mi je da će ti post barem malo pomoći :) <3

      Izbriši
  10. I ja sam neko ko ne voli da "krade" tuđe ideje i moju inspiraciju najčeće pronađem u prirodi. Ona je čudo i često nisam ni sama svjesna šta sve pronađem.

    Hvala ti na posjeti mog bloga i članstvu. Uzvraćam, sa malim zakašnjenjem, i želim ti sretnu i uspješnu novu godinu :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja to stvarno ne volim. Nema na čemu draga :) <3

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!